Nakon što su mu deonice u ponedeljak pale za gotovo 50 odsto. Kultni brend Tupperware suočava se s izumiranjem jer ne uspeva da privuče mlađe kupce. Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Tupperware koji je u saopštenju upozorio da sumnjaju da mogu dugoročno da nastave poslovanje.
Foto: Belga / ddp USA / Profimedia
77 godina stara kompanija poslednjih godina borila se s održavanjem imidža i reputacije pred novom konkurencijom, dok je istovremeno potražnja za njihovim proizvodima za domaćinstvo pala.
Blic preporučuje
Iz Tupperware-a su poručili da rade na pronalaženju finansijskih sredstava kako bi ostali u poslu. Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu, prenosi Jutarnji list.
– Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rešavanju finansijske stabilnosti i likvidnosti. Kompanija čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice nedavnih događaja i preduzimamo hitne mere da bismo pronašli dodatne izvore finansiranja i rešili finansijsku situaciju, rekao je izvršni direktor Migel Fernandez.
Foto: shutterstock
Pronalaženje finansijskih sredstava
Iz Tupperware-a su poručili da rade na pronalaženju finansijskih sredstava kako bi ostali u poslu. Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu, prenosi Jutarnji list.
– Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rešavanju finansijske stabilnosti i likvidnosti. Kompanija čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice nedavnih događaja i preduzimamo hitne mere da bismo pronašli dodatne izvore finansiranja i rešili finansijsku situaciju, rekao je izvršni direktor Migel Fernandez.
Druga borba koju Tupperware vodi je ona s Njujorškom berzom. Zbog nepodnošenja godišnjeg izveštaja, berza je izdala upozorenje i preti brisanjem s berze. Tokom prošle godine deonice firme pale su 90 odsto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uveravanje da su proizvodi održivi.
Foto: SCOTT OLSON / Getty images / Profimedia
Asortiman proizvoda
U svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale poput stakla i nehrđajućeg čelika, dok su neki od plastičnih proizvoda izrađeni od iskorišćenog mešanog otpada koji bi inače završio na odlagalištima. Fernandez tvrdi da Tupperware pomaže u smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju proizvode za skladištenje ostataka.
2021. godine sklopili su ugovor s Targetom – trgovcem na malo koji je popularan među mlađim generacijama. Pre toga, kompanija je svoje proizvode prodavala isključivo na Tupperware zabavama ili preko vlastite web stranice.
– Problemi s kojima se suočavaju su pad broja prodavača, manja prodaja kućnih potrepština i brend koji nije dobro povezan s mlađim potrošačima. Kompanija je u nesigurnoj poziciji jer pokušava da poveća prodaju i nema sredstava za ulaganje u nove proizvode. Tupperware je nekad bio rasadnik inovacija s praktičnim kuhinjskim priborom, ali su izgubili prednost na tržištu, rekao je Nil Sonders, maloprodajni analitičar i generalni direktor u GlobalData Retail-u.
(Dejli Mejl/Jutarnji list)
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini više od 100.000 ljudi. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.