Kultni brend propada posle 77 godina: Loše poslovanje unakazilo firmu, sumnjaju da će nastaviti poslovanje

Nakon što su mu deonice u ponedeljak pale za gotovo 50 odsto. Kultni brend Tupperware suočava se s izumiranjem jer ne uspeva da privuče mlađe kupce. Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Tupperware koji je u saopštenju upozorio da sumnjaju da mogu dugoročno da nastave poslovanje.

Tupperware: Čuvena kompanija propada nakon 77 godina?

Foto: Belga / ddp USA / Profimedia

Tupperware: Čuvena kompanija propada nakon 77 godina?

77 godina stara kompanija poslednjih godina borila se s održavanjem imidža i reputacije pred novom konkurencijom, dok je istovremeno potražnja za njihovim proizvodima za domaćinstvo pala.

Blic preporučuje

Iz Tupperware-a su poručili da rade na pronalaženju finansijskih sredstava kako bi ostali u poslu. Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu, prenosi Jutarnji list.

– Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rešavanju finansijske stabilnosti i likvidnosti. Kompanija čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice nedavnih događaja i preduzimamo hitne mere da bismo pronašli dodatne izvore finansiranja i rešili finansijsku situaciju, rekao je izvršni direktor Migel Fernandez.

Ilustracija: Pad deonica čuvene kompanije Tupperware

Foto: shutterstock

Ilustracija: Pad deonica čuvene kompanije Tupperware

Pronalaženje finansijskih sredstava

Iz Tupperware-a su poručili da rade na pronalaženju finansijskih sredstava kako bi ostali u poslu. Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu, prenosi Jutarnji list.

– Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rešavanju finansijske stabilnosti i likvidnosti. Kompanija čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice nedavnih događaja i preduzimamo hitne mere da bismo pronašli dodatne izvore finansiranja i rešili finansijsku situaciju, rekao je izvršni direktor Migel Fernandez.

Druga borba koju Tupperware vodi je ona s Njujorškom berzom. Zbog nepodnošenja godišnjeg izveštaja, berza je izdala upozorenje i preti brisanjem s berze. Tokom prošle godine deonice firme pale su 90 odsto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uveravanje da su proizvodi održivi.

Tupperware: Asortiman proizvoda

Foto: SCOTT OLSON / Getty images / Profimedia

Tupperware: Asortiman proizvoda

Asortiman proizvoda

U svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale poput stakla i nehrđajućeg čelika, dok su neki od plastičnih proizvoda izrađeni od iskorišćenog mešanog otpada koji bi inače završio na odlagalištima. Fernandez tvrdi da Tupperware pomaže u smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju proizvode za skladištenje ostataka.

2021. godine sklopili su ugovor s Targetom – trgovcem na malo koji je popularan među mlađim generacijama. Pre toga, kompanija je svoje proizvode prodavala isključivo na Tupperware zabavama ili preko vlastite web stranice.

– Problemi s kojima se suočavaju su pad broja prodavača, manja prodaja kućnih potrepština i brend koji nije dobro povezan s mlađim potrošačima. Kompanija je u nesigurnoj poziciji jer pokušava da poveća prodaju i nema sredstava za ulaganje u nove proizvode. Tupperware je nekad bio rasadnik inovacija s praktičnim kuhinjskim priborom, ali su izgubili prednost na tržištu, rekao je Nil Sonders, maloprodajni analitičar i generalni direktor u GlobalData Retail-u.

(Dejli Mejl/Jutarnji list)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini više od 100.000 ljudi. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com