Kupac uočio grešku na proizvodu i zbunio radnike

Kupac Edeke u Nemačkoj iznenadio je radnike tog trgovačkog lanca.

Izvor: Fenix-magazin/MD/

Ilustracija: Shutterstock/8th.creator

Ilustracija: Shutterstock/8th.creator

Na njihovu Facebook stranicu postavio je fotografiju jogurta njihove robne marke i pitao ih da li vide grešku na proizvodu, prenosi Fenix magazin.

Naime, kupac je uspeo da uoči čudnu grešku na jogurtu Edekine robne marke “Gut & Billig” i time izazvao raspravu.

“Samo jedno ‘glupo’ pitanje. Da li ste se igrali sa štamparskim mašinama posle božićne zabave?”, postavio je kupac pitanje uz priloženu fotografiju od četiri pakovanja jogurta.

Ali, na prvi pogled, pakovanje ne deluje nimalo neobično.

Zato je tim Edeke upitao šta je na pakovanju neobično?

“Do kada to moram da pojedem?”, upitao je kupac.

“Na pakiranju piše “najbolje upotrebiti do 30. februara 2023.”, kratko su odgovorili iz Edeke.

“Onda to uporedite s kalendarom u svojoj kancelariji”, odgovorio im je kupac.

I tada je ekipa Edeke shvatila gde je greška.

“Sad smo i mi primetili na šta mislite. Molimo kupca da grešku ponovno pošalje kompaniji i zadrži i ambalažu”, odgovorili su.

Naime, prema datumu koji piše na pakovanju, jogurt nikada ne bi smeo da se pokvari, jer rok trajanja jednostavno ne postoji.

Kako je tačno došlo do čudne greške, ostaje nejasno. Kupac nije napisao u kojoj prodavnici Edeke u Nemačkoj je kupio jogurt, ali je za pretpostaviti kako nepostojeći datum ne stoji samo na pakovanju jogurta koji je on kupio.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com