Med kompanije Hipberry and Honey Immunizer koriste u Kataru i Americi! Snežana Đurđević, vlasnica: “Malim proizvođačima je važna institucionalna podrška“

Proizvodi kompanije “Hipberry and honey immuniser” nosioci su žiga „ Čuvarkuća“ projekta „Stvarano u Srbiji“ i dokaz su da Srbija poseduje sve predispozicije za proizvodnju kvalitetnih, zdravih i domaćih proizvoda kao i znanje stručnjaka svetskog renomea.

Snežana Đurđević sa porodicom

Foto: Ustupljene fotografije

Snežana Đurđević sa porodicom

„Tri vrste meda sa različitim dodacima, med sa dodatkom šipurka i u kombinaciji sa biljnim vlaknima i plodovima crne zove izuzetno su bogati nutritivnim vrednostima. Ujedno, potrudili smo se da koristimo i najkvalitetniju ambalažu i kreativni dizajn“, objašnjava Snežana Đurđević, vlasnica kompanije „Hipberry and honey immuniser“iz Valjeva. Dodaje da med koji se koristi u proizvodnji stiže iz pčelinjaka valjevskog kraja, njihovih plantaža šipurka kao i da je cela porodica uključena je u posao proizvodnje.

Ubrzani tempo života i poslovanja u današnje vreme nameće potrebu za regeneracijom osnovnih životnih procesa, a to se najčešće odražava kroz pad imuniteta organizma. Posledice oslabljenog imuniteta izazivaju simptome umora, pospanosti, nedostatka energije. Proizvodi kompanije „Hipberry and honey immuniser“ pozitivno utiču na podizanje imuniteta i da daju određenu količinu enrgije neophodnu za one dodatne poslove i angažovanja u toku dana, jer med i lešnik ili šipurak daju potrebnu energiju, a biljni sastojici, određene vitamine i mikroelemente usmerena na poboljšanje funkcionisanja ćelija u ljudskom organizmu. Kombinacijom svega navedenog dobija se visoko vredan proizvod koji je, može se reći, neophodan svaki dan za poboljšanje funkcionisanja organizma i imuniteta.

Foto: Ustupljene fotografije

Proizvodi ove porodične kompanije zasluženo su se upisali u listu „čuvarkuća“ jer su 100 odsto prirodni. Potvrda inovativnosti stigla je u vidu priznanja za najinovativnije proizvode na bazi meda, a proizvodi kompanije predstavljeni su i na svetskoj izložbi Expo Dubai 2020. Izvoze na tržišta Amerike i Katara, a u pregovorima su i za nov plasman na tržišta Austrije i Švajcarske. Ipak, u kompaniji ističu da je izuzetno važno ulagati i razvijati mrežu prodaje na domaćem tržištu i tu vide značaj žiga „Čuvarkuća“.

“Žig ‘Čuvarkuća’ treba da bude važna karika u podizanju vidljivosti naših proizvoda, pre svega za potrošače na domaćem tržištu“, kaže Đurđević i dodaje da kompanija uskoro planira proširenje proizvodnje i upravo zato je važna podrška Privredne komore Srbije i pomoć da se proizvodi plasiraju i promovišu u trgovinskim lancima. „Kada govorimo o domaćem tržištu, iako imamo kvalitetan proizvod, marketing je važan koliko i sam kvalitet. Za nas kao male proizvođače, posebno nam je važna podrška i vetar u leđa kako bismo unapredili prodajnu mrežu”, kaže Đurđević.

Porodični biznis prepoznat na svetskim tržištima

“Kompanija ‘Hipberry and honey immuniser’i proizvodi od meda su pravi primer domaće kompanije, malih proizvođača i porodičnog biznisa u čijoj proizvodnji je zatvoren kompletan ciklus domaće proizvodnje, korišćenjem domaćih sirovina, rada i znanja kako bi se stvorio proizvod izuzetnog kvaliteta“ kaže Nenad Budimović, sekretar Udruženja za stočarstvo Privredne komore Srbije. Još veći uspeh predstavlja to što su prepoznati na inostranim tržištima poput Katara i Amerike. Podseća da se „Čuvarkuće“ ističu po kvalitetu i domaćem poreklu, kao i društveno odgovornom poslovanju, eko standardima i uštedom resursa kroz principe cirkularne ekonomije. “Uvek ističemo da 75 odsto vrednosti koja se utroši za jedan proizvod, poput proizvodnje sirovina, plata, poreza, ostaje u Srbiji čime se jača domaća ekonomija, zato je važno da podržimo proizvođače kroz edukacije ali i nastupe na sajmovima posvećenim etno hrani “, zaključuje Budimović.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com