Od 1. maja nova pravila: “Vratićete se…”

Amazon će zahtevati od svojih zaposlenih da rade u kancelarijama najmanje tri dana u nedelji.

Izvor: Tanjug

Ilustracija, foto: Tada Images / Shutterstock.com

Ilustracija, foto: Tada Images / Shutterstock.com

To je objavio je izvršni direktor Endrju Džesi u dopisu upućenom osoblju kompanije, preneo je AP.

On je u svom dopisu naveo da je Amazon doneo odluku nakon analize onog što je funkcionisalo tokom pandemije.

Odluka je doneta na sastanku višeg rukovodstva kompanije ove nedelje, a, kako je navedeno, samo mali broj pozicija će biti izuzeto iz najnovije politike kompanije.

To znači odstupanje od Amazonove trenutne politike, koja je omogućila liderima da odrede kako će njihovi timovi raditi.

Promena će stupiti na snagu 1. maja, navodi agencija.

Mnoge kompanije pozivaju svoje zaposlene nazad u kancelarije, nakon što ih je pandemija KOVID-19 primorala da rade onlajn.

Prošlog meseca Starbaks je izdao nalog zaposlenima da planiraju da rade iz kancelarije tri dana u nedelji.

Dizni traži četiri radna dana u kancelariji, počev od marta, dok je Volmart ove nedelje najavio da će zahtevati od tehničkih timova da kompletno radno vreme provedu u kancelariji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com