Otvoriće privatne butike – stvari neće biti jeftinije od 40.000 dolara

Guči (Gucci) će po svemu sudeći otvoriti čitav niz novih privatnih butika u čitavom svetu, kojima mogu da pristupe samo odabrani – najbogatiji – klijenti.

Izvor: CDM

Ilustracija, foto: Sitthipong Pengjan / Shutterstock.com

Ilustracija, foto: Sitthipong Pengjan / Shutterstock.com

Butici su deo strategije rasta ovog brenda, nakon što je njihova prodaja pala za četrnaest odsto u poslednja tri meseca 2022. godine zbog Covid-19 u Kini, koja je smanjila potražnju njihove robe u Sjedinjenim Američkim Državama, prenosi CdM.

Uz pomoć ovog novog plana, Guči želi da pruži intimnije iskustvo svojoj bogatoj klijenteli, nudeći im samo najskuplju odeću, nameštaj i nakit, prenosi Luxlife.

Prema predstavnicima brenda, u buticima se neće nalaziti stvari jeftinije od 40.000 dolara, a najviše cene mogu ići i do tri miliona, posebno kada se radi o high-end nakitu. I dok će neki od ovih intimnih salona svoje mesto da pronađu u postojećim buticima brenda, drugi će biti sasvim novi.

Pored najave novih butika za svoje imućne klijente, Guči želi da uspostavi novu poziciju za sebe uz pomoć svog novog kreativnog direktora Sabata de Sarna i njegovih kolekcija koje će stići krajem 2024.godine. Brend takođe planira da promoviše izložbu svojih arhiva u čitavom svetu, dok će prva stanica biti Šangaj.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com