Grupacija Hilton najvredniji je hotelski brend na svetu, sa procenjenom vrednošću od 11,7 milijardi dolara, prema podacima Brand Financea.
Izvor: Investitor
Hilton je prisutan i na crnogorskom tržištu, kroz upravljanje nad nekadašnjim hotelom “Crna Gora” u centru Podgorice, prenosi Investitor. Navodno je bio zainteresovan i za još neke hotelske poslove u državi.
Drugo mjesto na Brand Financeovoj lestvici najvrednijih hotelskih brendova je Hyatt, sa vrednošću od 6,1 milijarde dolara. I ovaj brend odnedavno posluje u Crnoj Gori, kroz hotel Kotor Blue Bay Resort u Donjem Stolivu kod Kotora.
Na trećem mestu je takođe američki brend, Hampton, sa 4,3 milijarde procenjene vrednosti, četvrti je Marriot (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa Shangri-La, koja vredi 2,1 milijardu dolara.
Od sedmog do devetog mesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: DoubleTree (2 milijarde dolara), Sheraton (1,6 milijardi) i Embassy Suites (1,4 milijarde dolara).
Top 10 zaključuje britanski InterContinental, koji vredi 1,2 milijarde dolara.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.