Ovo je najvredniji hotelski brend na svetu: Ko je još u Top 10

Grupacija Hilton najvredniji je hotelski brend na svetu, sa procenjenom vrednošću od 11,7 milijardi dolara, prema podacima Brand Financea.

Izvor: Investitor

Hilton je prisutan i na crnogorskom tržištu, kroz upravljanje nad nekadašnjim hotelom “Crna Gora” u centru Podgorice, prenosi Investitor. Navodno je bio zainteresovan i za još neke hotelske poslove u državi.

Drugo mjesto na Brand Financeovoj lestvici najvrednijih hotelskih brendova je Hyatt, sa vrednošću od 6,1 milijarde dolara. I ovaj brend odnedavno posluje u Crnoj Gori, kroz hotel Kotor Blue Bay Resort u Donjem Stolivu kod Kotora.

Na trećem mestu je takođe američki brend, Hampton, sa 4,3 milijarde procenjene vrednosti, četvrti je Marriot (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa Shangri-La, koja vredi 2,1 milijardu dolara.

Od sedmog do devetog mesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: DoubleTree (2 milijarde dolara), Sheraton (1,6 milijardi) i Embassy Suites (1,4 milijarde dolara).

Top 10 zaključuje britanski InterContinental, koji vredi 1,2 milijarde dolara.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com