Продавнице се такмиче у давању акцијских цена – може ли да се уштеди

субота, 16.12.2023,  12:00 -> 12:15

Извор: РТС

Аутор: Горан Ђоковић

Када цене расту, једно од решења да се бар мало уштеди је куповина на распродајама. Трговци то знају, па се практично такмиче ко ће да понуди више производа по нижим ценама.

У понуди су редовна и недељна снижења и појефтињења пред истек рока. На акцијама се може наћи готово све – од хране и технике до козметике. Већина трговинских ланаца има редовне акције.

Потрошачи у Србији често купују на снижењима, јер им прихватљива цена представља све већи приоритет. На неким производима може да се уштеди и до 50 одсто. Постоје најављене акције, па потрошачи могу унапред да планирају куповину. Трговци кажу да приликом одређивања нижих цена воде рачуна о сезони и великим празницима.

“Ми у том тренутку пратимо потребе наших потрошача. Конкретно када говоримо о производима који су на акцији у том периоду њихова продаја свакако у одређеном проценту расте. Посебно када говоримо о производима основних животних намирница као што су јогурт, млеко, брашно, уље. Поред основних животних намирница велика заинтересованост потрошача је и за производе кућне хемије и козметике у том периоду када су на акцији”, каже Јасмина Шрндић из компаније “Лидл Србија”.

Већина трговинских ланаца има акције скоро сваке недеље. Тада цена производа мора бити назначена на јасан, недвосмислен и врло уочљив начин да се потрошачи не би доводили у заблуду.

“Акција као продајни подстицај не може да траје дуже од 30 дана и трговац је у обавези да означи претходну цену производа, као и цену производа на акцији, осим у случајевима када је оглашена акција која не траје дуже од три дана.Тада је довољно да огласи проценат снижења”, објашњава Весна Перинчић из Републичке уније потрошача.

Процењује се да ће се и надаље у тржишној арени највећа борба међу трговцима водити на нивоу добре понуде и прихватљивих цена.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com