Rakija od divlje kruške – prepoznatljiv brend porodične kompanije: Niko ne može da dobije istu flašu

„Destilerija Stanišić“ već dve decenije bavi se isključivo proizvodnjom jedne vrste rakije – od divlje kruške, po ovom proizvodu prepoznata je širom Srbije, ali je tražena i na inostranim tržištima. Da je ova rakija veoma posebna potvrđuje i sama tehnologija proizvodnje.

Rakija od divlje kruške

Foto: Ustupljene fotografije

Rakija od divlje kruške

„Destileriju je 2003. godine osnovao moj otac Tihomir Stanišić, a 2023. godine jubileja, kada smo obeležili 20 godina rada i postojanja napravili smo prekretnicu u poslovanju. Na tržištu smo lansirali limitiranu seriju rakije od divlje kruške, tačno 1.963 boce, staru pet godina, koju smo počeli da pripremamo pre tačno jednu deceniju“, ističe Nikola Stanišić, proizvođač porodične kompanije. Kako objašnjava, najbolje plodove od svake berbe pekli su i ostavljali na sazrevanje i nakon 60 meseci napravili miks svih tih rakija i ostavili da ostane još pola decenije, piše na sajtu PKS:

Napravljeno je tačno 1.963 flaše i svaka je označena rednim brojem tako da niko ne može da dobije istu flašu koje su takođe specifične izrade i dizajna i upakovana je u posebno ručno rađenu kutiju.

„Pored limitirane serije, na tržište smo ove godine izašli i sa rakijom od divlje kruške iz 2021 godine“, dodaje Stanišić.

Tradicionalna tehnologija proizvodnje

Podseća da se rakija od divlje kruške i dalje peče kao i 1947. godine kada je i napravljen prvi litar ove rakije, posle Drugog svetskog rata, po tehnologiji francuskog konjaka.

Specifičnosti divlje kruške

Divlja kruška je voće koje ne može da se sadi i presađuje i raste samo tamo gde priroda poželi, svake treće godine daje rod zbog svoje borbe sa mrazevima jer raste na nadmorskoj visini do 1.500metara.

Za proizvodnju jedne boce rakije zapremine 0.7litara potrebno je oko 600 plodova divlje kruške.

„Naša godišnja proizvodnja je mala i kreće se oko 2.500 litara, zbog prirode voća od koje pravimo rakiju. Tokom 20 godina stekli smo poverenje najbolje ocenjenih i najprestižnijih restorana u Srbiji, a prvi naš kupac bio je beogradski restoran Franš“, rekao je Stanišić.

Brend „Šumska tajna“ posvećen zdravoj ishrani

Osim po proizvodnji rakije od divlje kruške porodica Stanišić prepoznatljiva je po brendu „Šumska tajna“ u oblasti zdrave hrane koji omogućava ljudima koji vode računa o ishrani da uživaju u autentičnim i kvalitetnim proizvodima bogatog ukusa, sa svrhom da vrati ljude zdravom načinu života i prirodi.

Šumska tajna obuhvata namaze sa šumskim pečurkama, proizvode sa tartufima kao i humuse.

Osim tržišta Srbije, posluju i u Hrvatskoj, Makedoniji i Nemačkoj, snabdevaju oko 1.300 maloprodajnih objekata, a partneri su i neki od najvećih trgovinskih lanaca na svetu kao što su Edeka, Rewe, Spar, Kaufland i ostali.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com