Što se tiče samog interesovanja za ovaj sajam, Labović kaže da su, osim domaćih među posetiocima i strani državljani, a da iskustvo pokazuje da oni najčešće odsedaju u Beogradu, Novom Sadu, Subotici, Nišu i Kragujevcu.
Ona je istakla da su ankete pokazale da su glavni razlozi za dolazak stranih turista u Srbiju aktivan odmor i boravak u prirodi, kulturno-istorijske znamenitosti, srpsko gostoprimstvo i gastronomija.
Labović ističe da su na Sajmu predstavljene sve destinacije u Srbiji, a kada je reč o cenama naglašava da se u Srbiji može pronaći odmor za “svačiji džep” kao i da je privatni smeštaj je jeftiniji od hotelskog.
“Naši planinski centri se nalaze u top 10 po broju noćenja kada su domaći turisti u pitanju. To će biti slučaj i ove godine. Naši planinski i banjski centri mnogo su uložili u turističku infrastrukturu kako bi mogli da ponude sadržajne odmore tokom cele godine”, rekla je Labović.
Labović kaže da je prethodna godina bila nova rekordna godina za srpski turizam, i ocenila da će ova godina biti još bolja i postaviti novi rekord.
“Imali smo više od 12,5 miliona noćenja i kada je devizni priliv od turizma u pitanju imali smo više od 2,5 milijarde evra deviznog priliva. I Evropska turistička komisija prepoznala je da je Srbija imala najveći procentualni rast u broju noćenja inostranih turista”, zaključila je Labović.
Crna Gora je takođe optimistična u novoj sezoni, a prema rečima Jelene Kaluđerović iz Turističke organizacije Budvanska rivijera, turizam je uprkos brojnim društveno-ekonomskim dešavanjima u porastu, a to pokazuju i prve statistike ranog bukinga koje su odlične.
Budva je i dalje najposećenija, rekla je ona, a za njom slede Tivat i Herceg Novi.