Od kada je HONOR premijerno prikazao svoja dva nova telefona HONOR Magic V2 i HONOR V Purse, segment savitljivih telefona je postao puno uzbudljiviji i interesenatniji. Ova dva uređaja su u odnosu na konkurenciju doneli brojne inovacije i napredne funkcije, ali i premijum izgled.
– Kompanija HONOR je na ovogodišnjem IFA sajmu u Berlinu predstavila, pored najlakšeg i najtanjeg sklopivog telefona HONOR Magic V2 i HONOR V Purse koji nudi beskrajne mogućnosti za izražavanje ličnog stila. Sklopivi HONOR pametni telefoni su prešli dug put, a svaka iteracija je pokazala izuzetan napredak u dizajnu, funkcionalnosti i izdržljivosti. Svakako, nastavićemo da istražujemo održiva rešenja koja koriste novu sklopivu tehnologiju i koja bi mogla oblikovati način života sutrašnjice. Veoma smo ponosni na pozitivne reakcije korisnika kada je u pitanju Magic V2 uređaj, jer smo uspeli da postavimo nove standarde u industriji kada je reč o ovoj kategoriji mobilnih telefona – kaže Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju.
Prema njegovim rečima, to znači da će se na daljem razvoju ovog segmenta tek raditi, jer je cilj da se iznađu rešenja koja bi zadovoljila što veći broj korisnika i njihove potrebe, a to svakako podrazumeva i kategoriju sklopivih telefona koja je prepoznata kao ključna.
To dovodi i do nedavnog izveštaja o padu isporuke mobilnih telefona na evropskom tržištu, ali ne i za HONOR koji je uspeo da zadrži pozitivan rast. Posebno kada je u pitanju nova HONOR Magic serija.
– Samo tokom 2023. godine smo ostvarili porast od 300% u odnosu na prethodnu, čemu je doprineo vrtoglavi rast prodaje Magic serije u Evropi. Kompanija se može pohvaliti i odličnim rezultatima za treći kvartal ove godine kada se našla među prvih pet kompanija koja je jedina zabeležila pozitivan rast u Evropi u odnosu na isti period prethodne godine. U narednom periodu kompanija HONOR će nastaviti da pokazuje snažnu posvećenost prilikom donošenja pravih inovacija na tržište i pružanju izuzetnog kvaliteta i vrednosti – objašnjava Peter Zhu Di.
Osim pozitivnih rezultata, ovakva situacija naglašava otpornost brenda i sposobnost dubokog razumevanja potreba korisnika. To se možda nabolje vidi na primeru Srbije gde HONOR ima veliku bazu korisnika ali i fanova brenda koji su ostali uz njih u poslednje tri godine od kada je kompanija postala nezavisna.
– Za državu kao što je Srbija, postoji izuzetna prilika za pozicioniranje kao jedne od vodećih u regionu Evrope, kada govorimo o procesu digitalizacije i potrebama stanovništva da idu u korak sa trendovima. Jedan od fokusa će, svakako, biti dalji razvoj kompanije u skladu sa postavljenim ciljem za napredak brenda. Radujem se prostoru da inovacije i novine implementiramo baš na ovom tržištu kako bismo se još više približili korisnicima.
Foto: Promo
Kraj godine neizbežno znači i sumiranje rezultata ali i najava onog što predstoji. Tako Peter Zhu Di kaže kako će se kompanija HONOR i dalje fokusirati na strateškim partnerstvima u industriji kako bi korisnicima ponudili inovativne i visokokvalitetne proizvode koji će zadovoljiti njihove potrebe.
– Očekujemo izvanredne uređaje koji će izaći na tržište početkom naredne godine, a HONOR Magic V2 je samo uvod u ono što pripremamo. Jedan od fokusa biće, svakako, dalji razvoj kompanije, ali i implementacija globalne „Dual Flegšip” strategije – dodaje on.