Mondelez International Inc. pristao je da proda svoje poslovanje sa žvakaćim gumama na nekim od svojih glavnih tržišta evropskom rivalu Perfetti Van Melle SpA.
0:00/ 0:00
Posaose procenjuje na oko 1,35 milijardi dolara, objavile su kompanije. Rasprodaja uključuje brendove kao što su Trident, Bubblicious, Chiclets, Dentine i neke evropske bombone. Perfetti će biti vlasnik portfelja u SAD, Kanadi i Evropi, kao i proizvodnih pogona u Ilinoisu i Poljskoj.
Blic preporučuje
Mondelez će nastaviti da vodi posao sa gumama izvan tih regiona, predvođen brendom Stride u Kini.
Dogovor bi povećao učešće u Severnoj Americi za Perfeti, koji poseduje Mentos i Chupa Chups.
„Dugo smo se divili portfoliju proizvoda i brendova u poslovanju sa gumama i radujemo se što ćemo ih kombinovati sa porodicom brendova Perfetti Van Melle“, rekao je Daniele Perfetti, potpredsednik kompanije.
Očekuje se da će posao biti zaključen u četvrtom kvartalu sledeće godine, navodi se u saopštenju.
Mondelez je u aprilu najavio da će prodati svoj posao sa žvakaćim gumama kako bi se fokusirao na hranu i čokoladu. U to vreme je takođe rekao da će prodati svoj posao sa lekovima za kašalj.
(Bnn Bloomberg)
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.