Digitalna Srbija: Razmotriti azijsko tržište za diverzifikaciju izvoza IT sektora iz Srbije …


Direktor Inicijative Digitalna Srbija Nebojša Bjelotomić izjavio je danas da više od 90 odsto izvoza IT sektora iz Srbije ide u Evropu i SAD i istakao da bi trebalo razmotriti azijsko tržište.Bjelotomić je za agenciju Beta, na konferenciji “Kako uspeti u Aziji iz Srbije” u beogradskom hotelu “Kraun Plaza”, naveo da je izvoz IT sektora iz Srbije u 2022. godini iznosio 2,5 milijardi dolara, a da je samo 15 miliona od toga bilo na tržišta Jugoistočne Azije i Japana, iako su oni veoma napredni po korišćenju IT tehnologija.Dodao je da kada se priča o diverzifikaciji izvoza srpskih startapa i kompanija iz te oblasti, treba upravo razmotriti nastup na tržištima Jugoistočne Azije i Japana.”Ono što je već negde pravilo, kada se ide u Aziju, Singapur je prva stanica koja omogućava da se lakše uđe na azijsko tržište, pa smo danas veoma zadovoljni što nam se pridružuju kolege iz ‘Enterprise Singapore’ državne agencije koja upravo omogućava kompanijama da lakše dođu do Singapura i singapurskim kompanijama da dođu u kontakt sa onima sa drugih tržišta”, rekao je Bjelotomić.Naveo je da Digitalna Srbija, zajedno sa Japanskom agencijom za međunarodnu saradnju (JICA) upravo sprovodi akceleratorski program “Nindža” za pripremu domaćih startap kompanija za izlazak na …

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com