Još jedan poznati brend uvodi četvorodnevnu radnu nedelju: “Zaposleni mogu da biraju”

Poznati nemački modni brend ženske odeće Gerry Weber sledeće godine uvešće četvorodnevnu radu nedelju u svoje trgovine u Nemačkoj.

Izvor: Slobodna Dalmacija

Foto: Shutterstock/dissx

Foto: Shutterstock/dissx

Reč je o modelu radnog vremena prema kojem su zaposleni na radnom mestu četiri dana u nedelji umesto uobičajenih pet.

Prema rečima šefice firme Angelike Šindler-Obenhaus, model radnog vremena nazvan “Zeithochthree” namenjen je pokrivanju različitih potreba zaposlenih, piše Fenix.

“Ubuduće zaposleni mogu da biraju hoće li rasporediti svoje nedeljno radno vreme na četiri ili pet dana u sedmici. Jedini uslov je koordinacija s pretpostavljenima, budući da bi trgovine trebalo da nastave s radom”, kazala je ona, prenosi Slobodna dalmacija.

“Hrabrost i poverenje su uvek dobri, to je moje uverenje. Našim zaposlenima pružamo mogućnost lične odgovornosti. Oni su zahvalni, a to dovodi do visoke motivacije, ali i do visoke lojalnosti”, kaže šefica firme Šindler-Obenhaus.

Modna kuća već više od deset godina ima moto: “Radi kad želiš.” S početkom pandemije korone dodano je “Radi gde želiš”. Zaposlenici su birali žele li raditi online ili s radnog mesta jedan, dva, tri, četiri ili pet dana.

Osim toga, zaposleni Gerry Webera moći će da uzemu do četiri nedelje odmora svake dve godine u obliku neplaćenog dopusta.

“Sve opcije se mogu međusobno kombinovati”, poručuju iz tvrtke.

Model radnog vremena “Zeithochthree” najpre će se uvesti u Nemačkoj, a kasnije i na međunarodnom nivou. Od toga bi korist trebalo da ima oko 500 zaposlenih, piše Fenix.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com