Pet stvari koje morate prestati da radite na LinkedIn-u ako želite da izgledate profesionalno

Zamislite da vas je neko upravo predstavio osobi koja potencijalno može postati veliki klijent. Dok se vi pripremate za prezentaciju koju ste dogovorili, i nadate se da ćete dobiti posao, što mislite da ona radi?

Gugla vas, naravno. I verovatno će među prvim rezultatima vezanim uz vaše ime dobiti i vaš profil na LinkedInu.

Blic preporučuje

Šta će je tamo dočekati? Loša fotografija? Zastarele informacije? Političko izjašnjavanje?

Ako želite izbeći taj loš prvi utisak, ključno je da imate dobar profil na LinkedInu. Časopis Entrepreneur savetuje da učinite ovih pet stvari, ukoliko želite da odajete utisak kompetentne i profesionalne osobe.

Prestanite da koristite neprofesionalne fotografije

LinkedIn nije Facebook niti Instagram. To je mesto gde bi trebalo pokazati profesionalnu stranu svoje ličnosti, a sve kreće od fotografije. Ako na fotografiji lupate kriglom piva o drugu kriglu, nije dobro. Isto važi i za porodično okupljanje. Treba vam čista, profesionalna fotografija, portret s belom ili neutralnom pozadinom. Ako je nemate, unajmite profesionalca.

Ne zaboravite da osvežite svoj profil

Kad vas klijenti potraže na LinkedInu, pa vide da tamo piše da još radite za neku prethodnu kompaniju, ostavili ste loš prvi utisak. Vaš profil je živi CV koji morate redovno osvežavati kako bi bio u skladu sa stvarnošću. Takođe, mora biti u skladu s vašim drugim javno dostupnim biografijama, posebno s onim koji je na stranici vaše kompanije, ako ga imate. Osvežite profil uvek kad promenite kompaniju, naziv radnog mesta ili osvojite neko priznanje.

Foto: SOPA Images Limited / Alamy / Profimedia

Prestanite objavljivati neprikladan sadržaj

Vaše strastveno mišljenje o najnovijih epizodi Shopping kraljice je možda u redu za objavu na Facebooku ili Twitteru, ali mu nema mesta na LinkedInu (osim ako niste trač novinar). Ne objavljujte lična i politička mišljenja koja mogu uvrediti potencijalne poslodavce, klijente i dobavljače. To ne znači da ne možete biti vi na LinkedInu, samo budite svoja profesionalna persona. Ono što ne biste rekli na poslovnom sastanku, nema mesta na LinkedInu.

Prestanite da budete narcisoidni

Znate onu osobu na zabavi koja ne zna da prestane da priča o sebi? Nemojte biti ta osoba. Mnogi koriste LinkedIn samo za samopromociju. Stalno objavljuju i komentarišu nešto o svojoj kompaniji, svojim proizvodima, događanjima ili članku koji su napisali. Niko se ne želi povezati s ljudima koje zanima samo samopromocija. A poslodavci ne žele ljude za koje se stiče utisak da nisu timski igrači.

Umesto toga, budite iskreni i konstruktivni. Razmišljajte kako da vratite vrednost drugim korisnicima i industriji u kojoj radite. Delite citate i članke koji su u skladu s vašim vrednostima i brendom.

Prestanite da zanemarujete LinkedIn

LinkedIn nije samo za one koji traže posao. To je gotovo beskonačna mreža uspešnih, zaposlenih, osoba, prostor na kojem se možete postaviti kao lider na svom području.

Svake nedelje objavite citat ili sliku koja je u skladu s vašim privatnim i poslovnim vrednostima. Vreme je da LinkedIn počnete koristiti kao moćnu platformu kakva ona i jeste.

(Izvor: Stratego)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com