PKS najavila kampanju čiji je cilj da privuče i umreži preduzetnike iz dijaspore i Srbije


Privredna komora Srbije (PKS) saopštila je danas da će zajedno sa globalnim programom Nemačke razvojne saradnje “Migracije i dijaspora” (PMD), koji u Srbiji sprovodi GIZ, realizovati do 20. januara kampanju čiji je cilj da privuče i umreži što veći broj preduzetnika iz dijaspore i Srbije.Kampanja pod sloganom “Uključite se. Vaše znanje i iskustvo mogu da pokrenu velike stvari” ima za cilj da kroz platformu Poslovni atlas Srbije i projekat “Link up” privuče i umreži preduzetnike radi investiranja u srpsku privredu, razmene znanja i jačanja saradnje.Kako je navela PKS, kampanja je posvećena srpskoj dijaspori, najviše u Nemačkoj, zatim poslodavcima, preduzetnicima, akademskoj zajednici, ali i javnosti u Srbiji, ukazujući na značajan ljudski i finansijski kapital koji Srbija ima u dijaspori.”Očekujemo da će pozitivni primeri angažmana predstavnika naše dijaspore povećati interesovanje za ovu temu i dodatno unaprediti svest o značaju uspostavljanja čvrstih, stabilnih i institucionalizovanih odnosa izmedju pripadnika dijaspore i zemlje porekla, čime će se stvoriti dobra osnova za jačenje poslovnih i drugih veza”, istakao je rukovodilac Centra za podršku investicijama i javno-privatno partnerstvo PKS Djordje Andrić.Podsetio je da je PKS jedan od strateških partnera Medjunarodnog centra za razvoj migracione politike (ICMPD) u implementaciji “Link Up! Srbija2”, čiji je cilj unapredjenje poslovne saradnje …

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com