Čuvena čokoladica “Toblerone”, poznata po svom jedinstvenom dizajnu, više ne sme da prikazuje planinski lanac Materhorn na svojoj ambalaži.
0:00/ 0:00
Ljubitelji čokolade širom sveta teško mogu da zamisle Toblerone bez Materhorna. Odluka je doneta – poznata planina mora da siđe s ambalaže – iz jednostavnog razloga.
Famozno pakovanje “Tobleroneovih” čokoladnih trouglića se mora promeniti jer američki proizvođač Mondelez većinu svoje proizvodnje seli iz Švajcarske u Slovačku, prenosi Feniks magazin.
Stoga, čokolada gubi svoje švajcarsko poreklo, a takođe i dozvolu za prikazivanje Materhorna, nacionalnog simbola Konfederacije.
Ova vest nije sasvim nova. Već prošle godine je bilo jasno kako Toblerone mora da osmisli novi dizajn. Čokoladice s novim dizajnom trebalo bi da budu dostupne od leta.
Materhorn će biti zamenjen jednostavnim planinskim logotipom.
“Redizajn pakovanja uvodi modernizovani i pojednostavljeni planinski logo koji je usklađen s geometrijskom i trouglastom estetikom”, rečeno je Mondelez korporacije za medije.
Osim toga, oznaka “Toblerone – of Switzerland”, koja je do sada bila na pakovanjima, mora biti zamenjena sa “established in Switzerland”.
(Izvor: Fenix magazin)
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.