BEOGRAD –
Prvi “Influenser Marketing Samit” u organizaciji kompanije Ninamedija i agencije “BIT Ivents” okupiće u “Belekspocentru” u Beogradu predstavnike kompanija i brendova, stručnjake iz oblasti influenser marketinga, profesore iz oblasti marketinga, kao i predstavnike državnih institucija i organizacija.
Učesnici prvog “Influenser Marketing Samita” imaće priliku da učestvuju u interaktivnim predavanjima i panelima na kojima će se govoriti o značaju influenser marketinga kao najsavremenijeg oblika marketinga.
“Ono što bih sada želela da kažem, da nam je posebna čast i zadovoljstvo da dovodimo jednog specijalnog gosta koji će biti “Kejnot spiker” na ovom događaju, a ona je bila prošle godine, 2021. u top 10 influensera sveta, a to je gospođica Tamara Kalinić koja će takođe biti panelista i učesnik ove godine po prvi put”, kaže Sanja Miković “Ninamedia”.
Pored konferencijskog dela, Samit uključuje i izlagački deo “Kriejtiv rum”, gde će kompanije koje posluju u oblasti marketinga imati priliku da prikažu način na koji kreiraju sadržaje.
“Mislim i odgovorno tvrdim da je Beograd zaista regionalni centar tog inflenser marketinga i ponosan sam što je ovaj grad dobio ovakav događaj jer sudeći po organizatorima i panelistima mislim da će ovaj događaj moći da stane rame uz rame sa svetskim događajima od samog starta”, kaže Aleksa Čokić “RED Communication”.
Domaćin prvog “Influenser Marketing Samita” 18. i 19. oktobra u Beogradu biće “Belekspocentar”.
Veoma nam je drago što će prvi “Influenser Samit” biti upravo kod nas i mi ćemo dati sve od sebe da budemo prava podrška”, kaže Petar Janković, generalni direktor hotela “Holiday Inn”.
Broj posetilaca ograničen je na 500, a prijave se mogu vršiti putem zvaničnog sajta.