Više od polovine mladih Austrijanaca namerava da i ove godine proslavi “Noć veštica”, što donosi privredi dodatne prihode.
Izvor: Tanjug
Foto: EPA-EFE/CJ Gunther
Prema istraživanju Privredne komore Austrije, najomiljeniji proizvodi za “Noć veštica” su slatkiši, a slede bundeve i artikli za dekoraciju.
Mladi u Austriji rado kupuju i “strašne” kostime.
Čak 70 odsto Austrijanaca u starosti između 15 i 29 godina spremno je da otvori novčanike za “Noć veštica”, koja je poreklom iz Irske, ali je popularizovana u celom svetu iz SAD.
Ukupno će za “Noć veštica” biti potrošeno ove godine 55 miliona evra.
“Za trgovce ovo je važan impuls u vreme kada je hitno potreban. “Noć veštica je malo svetlo u veoma lošoj jesenjoj atmosferi u trgovini”, rekao je predsednik sektora trgovine pri Privrednoj komori Rajner Trefelik.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.