Slatkiši, kostimi, bundeve i dekoracija: Austrijanci ne štede za Noć veštica

Više od polovine mladih Austrijanaca namerava da i ove godine proslavi “Noć veštica”, što donosi privredi dodatne prihode.

Izvor: Tanjug

Foto: EPA-EFE/CJ Gunther

Foto: EPA-EFE/CJ Gunther

Prema istraživanju Privredne komore Austrije, najomiljeniji proizvodi za “Noć veštica” su slatkiši, a slede bundeve i artikli za dekoraciju.

Mladi u Austriji rado kupuju i “strašne” kostime.

Čak 70 odsto Austrijanaca u starosti između 15 i 29 godina spremno je da otvori novčanike za “Noć veštica”, koja je poreklom iz Irske, ali je popularizovana u celom svetu iz SAD.

Ukupno će za “Noć veštica” biti potrošeno ove godine 55 miliona evra.

“Za trgovce ovo je važan impuls u vreme kada je hitno potreban. “Noć veštica je malo svetlo u veoma lošoj jesenjoj atmosferi u trgovini”, rekao je predsednik sektora trgovine pri Privrednoj komori Rajner Trefelik.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com