Literatuta za profesionalce u biznisu: Evo zašto uspešni ljudi čitaju knjigu “Uticaj”

Knjiga Roberta Čaldinija „Uticaj”, bezvremenski klasik koji nastavlja da bude obavezno štivo za biznis profesionalce koji žele da savladaju umetnost uticaja, izdržala je test vremena i nastavlja da bude glavna referenca u poslovnom okruženju, koje se stalno menja.

 „Uticaj” knjiga koja je obavezno štivo za biznis profesionalce

Foto: Shutterstock / Ringier

„Uticaj” knjiga koja je obavezno štivo za biznis profesionalce

Čaldinijeva knjiga se bavi namotavanjem klupka zamršenihniti psihologije uticaja, koja je u osnovi naših odluka, objašnjavajući zašto ljudi kažu „da” i kako možete da iskoristite neke bazične principe da biste došli do pozitivnih rezultata u svojim poslovnim poduhvatima.

Blic preporučuje

Kroz temeljno istraživanje i primere iz stvarnog sveta, Čaldini identifikuje šest ključnih principa uticaja koji imaju moć da transformišu način na koji poslujete, i to: reciprocitet, doslednost, društveni dokaz, dopadanje, autoritet i oskudica.

Pored toga, praktični uvidi predstavljeni koje donosi ova biznis knjiga, ali i naučna poleđina ponašanja – nude čitav set alatki za etički uticaj na odluke i postupke drugih, bilo da vodite pregovore, pratite marketinški plan nekog proizvoda ili ste lider velikog tima.

(Izvor: BIZLife)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com