Knjiga Roberta Čaldinija „Uticaj”, bezvremenski klasik koji nastavlja da bude obavezno štivo za biznis profesionalce koji žele da savladaju umetnost uticaja, izdržala je test vremena i nastavlja da bude glavna referenca u poslovnom okruženju, koje se stalno menja.
Foto: Shutterstock / Ringier
Čaldinijeva knjiga se bavi namotavanjem klupka zamršenihniti psihologije uticaja, koja je u osnovi naših odluka, objašnjavajući zašto ljudi kažu „da” i kako možete da iskoristite neke bazične principe da biste došli do pozitivnih rezultata u svojim poslovnim poduhvatima.
Blic preporučuje
Kroz temeljno istraživanje i primere iz stvarnog sveta, Čaldini identifikuje šest ključnih principa uticaja koji imaju moć da transformišu način na koji poslujete, i to: reciprocitet, doslednost, društveni dokaz, dopadanje, autoritet i oskudica.
Pored toga, praktični uvidi predstavljeni koje donosi ova biznis knjiga, ali i naučna poleđina ponašanja – nude čitav set alatki za etički uticaj na odluke i postupke drugih, bilo da vodite pregovore, pratite marketinški plan nekog proizvoda ili ste lider velikog tima.
(Izvor: BIZLife)
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.