Da li je cvećarstvo biznis koji se isplati?

Cvećarstvo se smatra jednim od najstarijih i najtradicionalnijih biznisa, ali i dalje ostaje relevantno i traženo u današnjem dobu. Sa različitim pristupima i inovativnim idejama, cvećari su u stanju da unaprede svoj biznis i prilagode se potrebama modernih potrošača.

Međutim, postavlja se pitanje da li je cvećarstvo biznis koji se isplati i od čega to zavisi. Više o ovoj temi i faktorima koji utiču na razvoj cvećarstva u modernom dobu, saznajte u nastavku teksta.

Sve popularnija dostava cveća na kućnu adresu

Isporuka cveća na kućnu adresu je usluga koja se danas sve više traži. Ova mogućnost omogućila je ljudima da uštede vreme i poruče cveće direktno iz svog doma, bez potrebe da posete cvećaru.

 Usluga dostave cveća koju danas poseduje sve veći broj cvećara u gradu nudi mogućnost da ljudi pošalju cveće dragoj osobi, bez obzira na to gde se oni u tom trenutku nalazili. Dakle, ukoliko ste van zemlje, jednostavnim pozivom na telefon možete obradovati dragu osobu njenim omiljenim buketom.

Takođe online porudžbina cveća ili preko telefona idealan je način da se uštedi vreme koje je potrebno za pronalazak cvećare i odabir cveća, što predstavlja jedan od važnih fakora u današnjem “brzom” načinu života.

Cvećari koji pružaju kućnu dostavu cveća takođe mogu da unaprede svoj biznis tako što će klijentima ponuditi razne opcije dostave, uključujući i brzu dostavu.

Društvene mreže i cvećarstvo – prilika za unapređenje biznisa

Društvene mreže su postale nezamenljiv deo svakodnevnog života i cvećari to mogu iskoristiti u svoju korist. Otvaranjem profila na društvenim mrežama kao što je Instagram, cvećare mogu da promovišu svoje usluge, povezuju se sa potencijalnim kupcima, pokažu svoj rad, umeće i talenat, kao i da pruže informacije o različitim vrstama cveća i aranžmana. 

Na taj način, oni svoje poslovanje mogu približiti velikom broju ljudi, a u saradnji sa uticajnim ljudima na društvenim mrežama, mogu značajno unaprediti svoje poslovanje.

Osim toga, društvene mreže omogućavaju cvećarima da kreiraju veze sa svojim klijentima, da im odgovaraju na pitanja i da ih informišu o novim proizvodima i akcijama.

Unikatno pakovanje kao glavna prednost u odnosu na konkurenciju

Koliko cvećara postoji u gradu? Toliko mnogo da se ne mogu prebrojati, zar ne?

Upravo ovo je problem kod otvaranja cvećare – prevelika konkurencija, a samim tim i rizik od propadanja biznisa. Zato cvećari moraju da osmisle način da se izdvoje od ostalih cvečara i po nečemu ostanu primećeni i zapamćeni.

A to se može uraditi novim unikatnim pakovanjem svog cveća. Pakovanje predstavlja važnu stavku, ne samo za posebne prilike, već i u svakodnevnoj kupovini cveća. 

Dakle, pored samog cveća, važno je ponuditi dodatnu vrednost. Kada se na tržištu pojavilo cveće upakovano u ukrasne kutije – takozvani FlowerBox, svi su odjednom želeli da poseduju jedno tako upakovano cveće, pa je u ovom momentu akcenat bio upravo na pakovanju a ne na samom cveću. 

Zatim, u sledećem periodu postale su popularne ruže crne boje – ruže farbane prirodnim bojama koje su predstavljali sjajnu dekoraciju.Takođe, kvalitetni papiri i ostala dekoracija za pakovanje buketa su od velike važnosti.

Cvećari koji žele da se istaknu u ovoj konkurentnoj industriji moraju da razmišljaju van okvira tradicionalnog pakovanja i da traže inovativne načine za pružanje svojih usluga. 

Iz svega ovoga možemo zaključiti da je potrebno konstantno unapređivati svoje poslovanje, biti među prvima u novim, inovativnim pakovanjima i dizajnu, i vaši kupci će to prepoznati.

Poslovna strana cvećarskih radnji

Poslovna strana cvećarskih radnji uključuje mnoge detalje, poput procene troškova, planiranja marketinga i strategije, kao i upravljanja i organizacije radnje. Cvećari moraju da budu poslovno orijentisani i da imaju dobar plan za rast i razvoj svog posla.

Potrebno je voditi računa i o lokaciji svoje cvećare. Ona treba biti na prometnom mestu kako bi što veći broj ljudi imao pristup i kako bi bila vidljivija. A bolja lokacija zahteva i više novca za obezbeđivanje prostora, što povećava mesečne izdatke cvećare. 

Ove, ali i sve ostale troškove koje ćete imati na mesečnom nivou, potrebno je proceniti, kao i potencijalne mesečne prihode, kako biste znali da li vaš biznis ima potencijal da bude uspešan.

Takođe, potrebno je dobro osmisliti svoj online nastup – napraviti web stranicu i naloge na društvenim mrežama, kao i osmisliti način kako da u što kraćem vremenskom roku dopreti do što većeg broja ljudi. Kao što smo već naveli, potrebno je razraditi plan nastupa, kojim ćete se izdvojiti od konkurencije.

Kako kupci prepoznaju kvalitetne proizvode, kvalitet i raznovrsnost cveća koje imate u ponudi treba da budu prioritet. Dakle, najvažniji od svega jeste dobro razrađen plan i strategija ulaska na ovo visokokonkuretno tržište.

Nadamo se da vam je ovaj tekst bio koristan i da smo vam pomogli da odlučite da li je cvećarstvo biznis za vas i šta je sve potrebno da uradite i na šta da obratite pažnju kako bi vaše poslovanje bilo uspešno.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com